22.5.06

Viatge de feina, desplaçaments a altres destinacions

Hola amics blocaires,

No sé si m’estic avançant molt als successos que possiblement en un futur proper em succeeixin però començaré el relat des del principi per a que m’entengueu.

La setmana passada em va trucar una cap d’equip que havia estat en el meu primer projecte com a informàtic en l’empresa Deutsche Bank. Ella em comentà que s’estava planejant un nou projecte en el sector de la banca i que, encara que fa tres anys que no ens veiem, havia seguit la meva carrera dins de l’empresa i que comptava amb mi com a Analista Sènior per a aquest projecte. La conversa acabà amb un --ja ens seguirem trucant i t’informaré de quelcom--.

El divendres em va trucar i m’informà del projecte. El projecte era a Alacant (la millor terreta del món). Si tot va bé aviat marxaré cap allà. La duració d’aquest està planificada fins a gener del 2007 i el tema dietes es força suculós en tema de diners. Alhora, la experiència que hi guanyaré encara enriqueix més les meves ganes de viure la experiència.

El problema és el que diuen sempre... “La distáncia hace el olvido”. La meva xicota que me l’estimo molt... Com s’ho prendrà, com evolucionarà la nostra relació? Una cosa així la pot enfortir o la pot destruir. Ara estic fet un mar de dubtes.

Ahir li ho vaig comentar, ella em va dir que ho fes, que ella volia que hi anés. La veritat es que marxo un dilluns i torno divendres. Tindríem tot el cap de setmana per a nosaltres dos!!!

Marxar o no marxar.... aquesta és la qüestió.
counter