5.5.06

Jornades de 30 hores

Imagineu-vos.... un dijous a les 6:30 de la tarda i portes treballant des de les 9 del matí... tothom està dient "vinga que demà es divendres, ja queda poc" i de cop et citen a una reunió urgent. 7 personatges dins d'una sala de 3 metres quadrats i et donen la bona notícia que al client se l'hi ha girat l'olla i volen que demà a al migdia estigui una aplicació en funcionament, una aplicació que encara no hi ha ni els plànols fets (anàlisis tècnics, funcionals, etc...).

Aquesta història em va començar a passar dijous passat dia 27/04/2006 . Un cop sortint de la reunió, jo com analista i juntament amb un programador comencem a escriure un cutre anàlisis funcional. Els altres, sense tenir res, comencen per programar les primeres pantalles... Són les 20:00 i ja comencem a tenir el funcional llest... temps per fer una cigarreta (5 minuts de descans). A la oficina comença a marxar tothom i nosaltres hi estem clausurats.

Són les 22:00 i comencem a tenir gana, un truc al Sapri Pizza i som'hi, a menjar!!!.... (30 minuts de descans). A la 1:00 comencem a tenir alguna cosa per començar a provar... uns proven, altres programen, el cap d'equip comença a esbufegar...

Són les 3:00 de la matinada i la gent comença a defallir, temps de fer un cigarret i 2 cafés del tirón. Ens esperen encara força hores per treballar...

Les 7:00 del matí, comencen a arribar les dones de neteja i fan cara d'espantades quan ens veuen les cares de cansament... entre clic i clic de les tecles només podem dir-los-hi "que hi farem!"

Les 10:00 del matí, anem a esmorzar amb la resta de companys que han pogut dormir durant la nit.. nosaltres no ens aguantem però ja queda poc. Són les 14:00 i tenim l'aplicació feta... la presentem a l'usuari i ens dona l'OK però no ens dona ni les gràcies.

Són les 15:00 del migdia del dia 28/04/2006 i estic muntat dins del tren, porto des de les 9 del matí del dia 27/04/2006 treballant, els meus ulls no poden més, els tanco i m'adormo.

3 Comentaris:

Anonymous sargantanna ha escrit...

Ostres, havent llegit el teu escrit... em sembla que no em tornaré a queixar de les hores que treballo!!! hehehe

10:04 p. m.  
Anonymous Newman ha escrit...

Vaja...

Vet aquí un dels motius pels quals vaig decidir que de la informàtica no m'interessa gens, gens, gens (però gens, e?), tot el tema de la programació.

A més d'això també està allò de que per a ser programador t'has de passar tota la vida estudiant els llenguatges i pijades noves que van sortint. Quin martiri!

12:02 p. m.  
Blogger Calp ha escrit...

jajajajajj,

És el que sol passar i sembla que el mon de la informàtica no és mai com la resta de mons... com més categoria professional tens... més pringues i més hores fas....

jo m'haig de muntar el meu negociet... que obri les meves horetes i després me'n vaig a kuidar de l'hortet i ke no em rallin :)

11:25 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal

counter