26.4.06

El meu Viquillibre (el llibre lliure)!


Ja fa temps que em ronda pel cap la típica frase de, en aquetsa vida s'ha d'escriure un llibre, plantar un arbre i tenir un fill. Anem per parts:


  • Tenir un fill: Sóc massa jove per tenir-ne un però espero que no trigui tampoc molts anys a tenir-ne un.

  • Plantar un arbre: Sempre m'ha fet il lusió plantar un arbre quan neixi el meu fill i així pode rveure com creixen els dos.

  • Escriure un llibre: Aquí és on volia arribar avui!


Ja fa temps que em ronda el cap i que tinc la intenció d'escriure, d'escriure quelcom que em passa pel cap... Ara ho he comnçat a fer mitjançant aquesta Bitàcola però m'agradaria escriure una cosa seriosa. La idea però, es de realitzar un llibre, amb unes pautes i obrir-lo a tothom per a que pugui aportar la seva. Feian tempos que em donava voltes pel cap i avui he trobat la següent web que m'ha obert els ulls Viquillibres Aquesta viquipèdia permet escriure un llibre i que altres usuaris hi aportin la seva amb total llibertat.... Ho intentaré. Com a mínim començaré a escriure.

Primer haig de mirar com començar, quin relat explicar, quins personatges, etc... Espero utilitzar aquest blog com a eina pincipal en el moment del desenvolupament inicial del llibre i espero la vostra col laboració indicant-me si creieu interessant les coses que vagi publicant. Quan tingui una mica més de contingut... obriré la conta al Viquillibre i començaré a redactar.

Espero la vostra col laboració. Per començar... Que tal us sembla la idea?????
counter