19.4.06

Benvinguda

Benvinguts!


Hola a tothom, us vull donar la benvinguda a aquesta nova bitàcola que intentaré mantenir amb la màxima freqüència possible.


Em presentaré, sóc informàtic, tinc 23 anys i..... això! En aquesta bitàcola es parlarà de qualsevol tema, pretén ser una mica de diari personal, notícies, novetats, opinió, etc... Tampoc tinc clarament definit com i cap on aniran els temes que aquí es parlaran. Simplement esperar a veure si hi participeu deixant la vostra opinió.


Benvinguts a Pa amb Tomàquet!

1 Comentaris:

Anonymous Newman ha escrit...

Ieeeeep

Doncs et dóno la benvinguda des del meu bloc "Botifarra de Pagès". Com pots veure no ets l'únic que fa servir de nom un menjar típic de les terres catalanes =P

Ah! jo també sóc informàtic!

Salut

2:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal

counter