25.4.06

Avui és el meu Sant,

No és que ho celebri gaire jo els sants, però la veritat, sempre fa gràcia rebre un missatge d'algú felicitant-te. Trobo que aquesta és una mostra de "m'he enrecordat de tú, estas present en mi".

Aquest matí m'he llevat i per art de màgia tenia un missatge al mòbil. Una felicitació de la meva xicota que va esperar fins tard per enviar-me un missatge i així el veigues només llevar-me! Quin detall!

Això de ser estimat, de saber que la gent pensa amb tú, és genial! No m'agrada que la ent es gasti diners inútilment amb regals que no serveixen per res, però sempre s'agraeix que es gastin 25 cèntims d'euru per enviar-me un petit missatge dietn: EHHH!!! QUE M'HE ENRECORDAT DE TÚ!!

Felicitats a tots els Marcs!

1 Comentaris:

Anonymous júlia ha escrit...

En castellà diuen una cosa així com:
Por san Marcos, llegan los charcos.

Felicitats!!!

10:19 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal

counter